30 კვირა - 2025, მარტი
ado.slave('adoceanadvertlinegezhkpfxervr', {myMaster: 'PgucTgaQ7SKnYhRaD7PFweZcfc7lvwen1L7Fg.GU8Qv.67' });
ეკონომიკა
09.08.2016 / 10:08
შრიფტის ზომა:

ბაზარზე "არაჟნისებრ" და "ხაჭოსებრ" პროდუქტებს ვეღარ შეიძენთ

ბაზარზე "არაჟნისებრ" და "ხაჭოსებრ" პროდუქტებს ვეღარ შეიძენთ

რძის პროდუქტების მწარმოებლებს ტექნიკური რეგლამენტის თანახმად მიცემული 1 წლიანი ვადა ამოეწურათ. რაც იმას ნიშნავს, რომ სამომხმარებლო ბაზარზე "არაჟნისებრი", "ხაჭოსებრი", "კარაქისებრი" და "მაწონისებრი" დასახელებების პროდუქტს უკვე 9 დღეა ვეღარ შეხვდებით.

შეგახსენებთ, რომ რძის შესახებ ნაწილობრივი რეგულაცია 2015 წლის 1 აგვისტოდან ამოქმედდა. რაც იმას ნიშნავს რომ სახელწოდებები არაჟანი, მაწონი, კარაქი და ხაჭოს გამოყენება მხოლოდ იმ შემთხვევაში შეეძლოთ გამოეყენებინათ, თუკი პროდუქტი 100%-ით რძის ცხიმზე იყო დამზადებული. წელს კი, პროდუტზე რეგლამენტი სრულად ამოქმედდა და მწარმოებლებს განსხვავებული სახელწოდებების მოფიქრება მოუწევთ.

როგორც ALLNEWS-სთან საუბრისას "მომხმარებელთა ფედერაციის" თავმჯდომარე მადონა კოიძე ამბობს, ამ რეგულაციის ამოქმედებით მომხმარებელი საკვებ პროდუქტზე სრულყოფილ ინფორმაციის მიიღებს და ადვილად შეძლებს გაარჩიოს არის თუ არა პროდუქტი 100%-ით ნატურალური.

ado.slave('adoceanadvertlinegeunlmntjrdq', {myMaster: 'PgucTgaQ7SKnYhRaD7PFweZcfc7lvwen1L7Fg.GU8Qv.67' });

"თუკი მცენარეული ცხიმი არის გამოყენებული არაჟანში მაწონში, ხაჭოში და კარაქში, არავითარ შემთხვევაში არ შეიძლება ასეთ პროდუქტს დაერქვას ეს სახელწოდებები.

ამ დასახელებების გამოყენება შესაძლებელია მხოლოდ იმ შემთხვევაში, თუკი პროდუქტი 100%-ით რძის ცხიმზეა დამზადებული.

დღესდღეისობით ბევრმა ბიზნეს ოპერატორმა საერთოდ უარი თქვა მსგავსი პროდუქტის დამზადებაზე და მხოლოდ ნატურალურ პროდუქტს აწარმოებს." - განაცხადა კოიძემ.

გარდა ზემოთ დასახელებული სახელწოდებებისა, მწარმოებლებს ერთი წელი ჰქონდათ იმისათვის, რომ მათთვის სასურველი სახელწოდება მოფიქრებინათ.

მკითხველის კომენტარები
(2)

ზურა
26 ოქტომბერი , 2016 22:10

კარგით რაააა..... იგივე ხარისხის იქნება და რახან არაჯანი ეწერება ან ხაჭო იმის გამო გააძვირებენ,არა და იგივე ნაგავი იქნება,რძის ფხვნილზე დამზადებული.........მატყუარების და აფერისტების ქვეყანა!

შორენა
09 აგვისტო , 2016 12:08

მაინც იყიდება მაგ სახელწოდებებით.ყველგან.მაგ.ფრესკო სავსეა მასეთი პროდუქტებით..

ado.slave('adoceanadvertlinegeqkpsposojg', {myMaster: 'PgucTgaQ7SKnYhRaD7PFweZcfc7lvwen1L7Fg.GU8Qv.67' });
ado.slave('adoceanadvertlinegeqadeglrtrw', {myMaster: 'PgucTgaQ7SKnYhRaD7PFweZcfc7lvwen1L7Fg.GU8Qv.67' });
ado.slave('adoceanadvertlinegeqlloqjqltu', {myMaster: 'PgucTgaQ7SKnYhRaD7PFweZcfc7lvwen1L7Fg.GU8Qv.67' });
  • შიდა_horizont_10ambebi.ge
  • შიდა_horizont_10palitravideo.ge
  • შიდა_horizont_10bpn.ge
  • შიდა_horizont_10ipn.ge
  • შიდა_horizont_10kvirispalitra.ge
  • შიდა_horizont_10lelo.ge
  • შიდა_horizont_10msholebi.ge
  • შიდა_horizont_10mkurnali.ge
  • შიდა_horizont_10SS NEW
  • შიდა_horizont_10hotsale.ge
ado.slave('adoceanadvertlinegeznhlemomnb', {myMaster: 'PgucTgaQ7SKnYhRaD7PFweZcfc7lvwen1L7Fg.GU8Qv.67' });

ბაზარზე "არაჟნისებრ" და "ხაჭოსებრ" პროდუქტებს ვეღარ შეიძენთ | Allnews.Ge

ბაზარზე "არაჟნისებრ" და "ხაჭოსებრ" პროდუქტებს ვეღარ შეიძენთ

რძის პროდუქტების მწარმოებლებს ტექნიკური რეგლამენტის თანახმად მიცემული 1 წლიანი ვადა ამოეწურათ. რაც იმას ნიშნავს, რომ სამომხმარებლო ბაზარზე "არაჟნისებრი", "ხაჭოსებრი", "კარაქისებრი" და "მაწონისებრი" დასახელებების პროდუქტს უკვე 9 დღეა ვეღარ შეხვდებით.

შეგახსენებთ, რომ რძის შესახებ ნაწილობრივი რეგულაცია 2015 წლის 1 აგვისტოდან ამოქმედდა. რაც იმას ნიშნავს რომ სახელწოდებები არაჟანი, მაწონი, კარაქი და ხაჭოს გამოყენება მხოლოდ იმ შემთხვევაში შეეძლოთ გამოეყენებინათ, თუკი პროდუქტი 100%-ით რძის ცხიმზე იყო დამზადებული. წელს კი, პროდუტზე რეგლამენტი სრულად ამოქმედდა და მწარმოებლებს განსხვავებული სახელწოდებების მოფიქრება მოუწევთ.

როგორც ALLNEWS-სთან საუბრისას "მომხმარებელთა ფედერაციის" თავმჯდომარე მადონა კოიძე ამბობს, ამ რეგულაციის ამოქმედებით მომხმარებელი საკვებ პროდუქტზე სრულყოფილ ინფორმაციის მიიღებს და ადვილად შეძლებს გაარჩიოს არის თუ არა პროდუქტი 100%-ით ნატურალური.

"თუკი მცენარეული ცხიმი არის გამოყენებული არაჟანში მაწონში, ხაჭოში და კარაქში, არავითარ შემთხვევაში არ შეიძლება ასეთ პროდუქტს დაერქვას ეს სახელწოდებები.

ამ დასახელებების გამოყენება შესაძლებელია მხოლოდ იმ შემთხვევაში, თუკი პროდუქტი 100%-ით რძის ცხიმზეა დამზადებული.

დღესდღეისობით ბევრმა ბიზნეს ოპერატორმა საერთოდ უარი თქვა მსგავსი პროდუქტის დამზადებაზე და მხოლოდ ნატურალურ პროდუქტს აწარმოებს." - განაცხადა კოიძემ.

გარდა ზემოთ დასახელებული სახელწოდებებისა, მწარმოებლებს ერთი წელი ჰქონდათ იმისათვის, რომ მათთვის სასურველი სახელწოდება მოფიქრებინათ.