
საქართველოში საწვავის ფასი ბოლო წლების მაქსიმალურ ნიშნულს მიუახლოვდა.
ამის საილუსტრაციოდ რამდენიმე მსხვილი კომპანიის ფასებს მოვიშველიებთ: 16 ნოემბრის მდგომარეობით, "სოკარის" ბენზინგასამართი სადგურების ქსელში 1 ლიტრი "სუპერი" 2.43 ლარი ღირს, "პრემიუმი" – 2.34 ლარი, "რეგულარი" – 2.17 ლარი, "ევრო- დიზელი" – 2.19 ლარი, "დიზელი" – 2.12 ლარი, თხევადი გაზი – 1.65 ლარი.
"გალფის" ქსელში: "სუპერი" – 2.45 ლარი, "G-Force პრემიუმი" –2.29 ლარი, "G-Force ევრო რეგულარი" – 2.23 ლარი, "რეგულარი" – 2.17 ლარი, "ევრო დიზელი" – 2.25 ლარი, "დიზელი" – 2.15 ლარი, გაზი – 1.45 ლარი. საყურადღებოა ისიც, რომ გაძვირებასთან ერთად, საქართველოში საწვავის მოხმარებაც შემცირდა.
ado.slave('adoceanadvertlinegeunlmntjrdq', {myMaster: 'PgucTgaQ7SKnYhRaD7PFweZcfc7lvwen1L7Fg.GU8Qv.67' });
როგორც ნავთობპროდუქტების იმპორტიორთა კავშირის თავმჯდომარე ვანო მთვრალაშვილი აცხადებს, ოქტომბრის თვეში საქართველოში ბენზინისა და დიზელის საწვავის იმპორტმა შეადგინა 97,1 ათასი ტონა, რაც 12,4 ათასი ტონით ნაკლებია სექტემბრის თვის მაჩვენებელზე. ასევე, 18,5 ათასი ტონით ნაკლებია გასული წლის ოქტომბრის თვის მაჩვენებელთან შედარებით.
"ამ ყველაფრის მიზეზი, პირველ რიგში, საერთაშორისო ბირჟებზე ნავთობის სწრაფი გაძვირებაა. 1 ბარელი ნავთობის ღირებულებამ უკვე მიაღწია 64 დოლარს, რაც ბოლო 28-თვიანი მაქსიმუმია. ბოლოს ამ ნიშნულზე ბარელი ნავთობის ფასი 2015 წლის ივნისში იყო. მსოფლიო ბაზარზე მიმდინარე ტენდენციამ, საქართველოზე მეტად უარყოფითად იმოქმედა. კერძოდ, ოქტომბერ-ნოემბრის თვეებში გაძვირდა "რეგულარის" ტიპის ბენზინისა და დიზელის საწვავი: ევრო დიზელის საწვავის ფასი საშუალოდ 6-11 თეთრით გაიზარდა, ხოლო რეგულარის ტიპის ბენზინისა - 5-10 თეთრით ერთ ლიტრზე" - აღნიშნა მან "ბიზნესპრესნიუსთან" საუბრისას. იხილეთ გაგრძელება
ado.slave('adoceanadvertlinegeqkpsposojg', {myMaster: 'PgucTgaQ7SKnYhRaD7PFweZcfc7lvwen1L7Fg.GU8Qv.67' });
ado.slave('adoceanadvertlinegeqadeglrtrw', {myMaster: 'PgucTgaQ7SKnYhRaD7PFweZcfc7lvwen1L7Fg.GU8Qv.67' });
ado.slave('adoceanadvertlinegeqlloqjqltu', {myMaster: 'PgucTgaQ7SKnYhRaD7PFweZcfc7lvwen1L7Fg.GU8Qv.67' });
საქართველოში საწვავის ფასი ბოლო წლების მაქსიმალურ ნიშნულს მიუახლოვდა.
ამის საილუსტრაციოდ რამდენიმე მსხვილი კომპანიის ფასებს მოვიშველიებთ: 16 ნოემბრის მდგომარეობით, "სოკარის" ბენზინგასამართი სადგურების ქსელში 1 ლიტრი "სუპერი" 2.43 ლარი ღირს, "პრემიუმი" – 2.34 ლარი, "რეგულარი" – 2.17 ლარი, "ევრო- დიზელი" – 2.19 ლარი, "დიზელი" – 2.12 ლარი, თხევადი გაზი – 1.65 ლარი.
"გალფის" ქსელში: "სუპერი" – 2.45 ლარი, "G-Force პრემიუმი" –2.29 ლარი, "G-Force ევრო რეგულარი" – 2.23 ლარი, "რეგულარი" – 2.17 ლარი, "ევრო დიზელი" – 2.25 ლარი, "დიზელი" – 2.15 ლარი, გაზი – 1.45 ლარი. საყურადღებოა ისიც, რომ გაძვირებასთან ერთად, საქართველოში საწვავის მოხმარებაც შემცირდა.
როგორც ნავთობპროდუქტების იმპორტიორთა კავშირის თავმჯდომარე ვანო მთვრალაშვილი აცხადებს, ოქტომბრის თვეში საქართველოში ბენზინისა და დიზელის საწვავის იმპორტმა შეადგინა 97,1 ათასი ტონა, რაც 12,4 ათასი ტონით ნაკლებია სექტემბრის თვის მაჩვენებელზე. ასევე, 18,5 ათასი ტონით ნაკლებია გასული წლის ოქტომბრის თვის მაჩვენებელთან შედარებით.
"ამ ყველაფრის მიზეზი, პირველ რიგში, საერთაშორისო ბირჟებზე ნავთობის სწრაფი გაძვირებაა. 1 ბარელი ნავთობის ღირებულებამ უკვე მიაღწია 64 დოლარს, რაც ბოლო 28-თვიანი მაქსიმუმია. ბოლოს ამ ნიშნულზე ბარელი ნავთობის ფასი 2015 წლის ივნისში იყო. მსოფლიო ბაზარზე მიმდინარე ტენდენციამ, საქართველოზე მეტად უარყოფითად იმოქმედა. კერძოდ, ოქტომბერ-ნოემბრის თვეებში გაძვირდა "რეგულარის" ტიპის ბენზინისა და დიზელის საწვავი: ევრო დიზელის საწვავის ფასი საშუალოდ 6-11 თეთრით გაიზარდა, ხოლო რეგულარის ტიპის ბენზინისა - 5-10 თეთრით ერთ ლიტრზე" - აღნიშნა მან "ბიზნესპრესნიუსთან" საუბრისას. იხილეთ გაგრძელება
მკითხველის კომენტარები
(0)