
"ფეისბუკს" თბილისელების 59% მოიხმარს. ამის შესახებ "ეისითის" კვლევაშია ნათქვამი. 2016 წლის ოქტომბერში ჩატარებული გამოკითხვის შედეგად აღმოჩნდა, რომ "ფეისბუქი" განსაკუთრებით პოპულარულია ახალგაზრდებში – 18-დან 24 წლამდე ასაკის თბილისელების სრული უმრავლესობა (94%) ფეისბუკის მომხმარებელია.
"ასევე გამოვლინდა, რომ "ფეისბუკზე" სასურველი პროდუქტის მოძიება საკმაოდ გავრცელებული პრაქტიკაა – მომხმარებლების 48% იქცევა ასე. მომხმარებლების ერთ მეხუთედს (19%) კი "ფეისბუკზე" რეკლამის ნახვის შემდეგ ერთხელ მაინც შეუძენია სასურველი პროდუქცია", - წერია "ეისითის" მიერ გავრცელებულ ინფორმაციაში.
ado.slave('adoceanadvertlinegeunlmntjrdq', {myMaster: 'PgucTgaQ7SKnYhRaD7PFweZcfc7lvwen1L7Fg.GU8Qv.67' });
ამასთან, ორგანიზაციის ცნობით, ყოველწლიურად, "ფეისბუკის" მომხმარებლების რაოდენობა 17%-ით იზრდება. ამჟამად, "ფეისბუკზე" დღის განმავლობაში 1.18 მილიარდი ადამიანი შედის და საშუალოდ 20 წუთს ატარებს იქ, რამაც "ფეისბუკი" ერთ-ერთ ყველაზე ეფექტურ სარეკლამო პლატფორმად აქცია.
ინფოგრაფიკა მომზადებულია "ეისითის" მიერ
ado.slave('adoceanadvertlinegeqkpsposojg', {myMaster: 'PgucTgaQ7SKnYhRaD7PFweZcfc7lvwen1L7Fg.GU8Qv.67' });
ado.slave('adoceanadvertlinegeqadeglrtrw', {myMaster: 'PgucTgaQ7SKnYhRaD7PFweZcfc7lvwen1L7Fg.GU8Qv.67' });
ado.slave('adoceanadvertlinegeqlloqjqltu', {myMaster: 'PgucTgaQ7SKnYhRaD7PFweZcfc7lvwen1L7Fg.GU8Qv.67' });
"ფეისბუკს" თბილისელების 59% მოიხმარს. ამის შესახებ "ეისითის" კვლევაშია ნათქვამი. 2016 წლის ოქტომბერში ჩატარებული გამოკითხვის შედეგად აღმოჩნდა, რომ "ფეისბუქი" განსაკუთრებით პოპულარულია ახალგაზრდებში – 18-დან 24 წლამდე ასაკის თბილისელების სრული უმრავლესობა (94%) ფეისბუკის მომხმარებელია.
"ასევე გამოვლინდა, რომ "ფეისბუკზე" სასურველი პროდუქტის მოძიება საკმაოდ გავრცელებული პრაქტიკაა – მომხმარებლების 48% იქცევა ასე. მომხმარებლების ერთ მეხუთედს (19%) კი "ფეისბუკზე" რეკლამის ნახვის შემდეგ ერთხელ მაინც შეუძენია სასურველი პროდუქცია", - წერია "ეისითის" მიერ გავრცელებულ ინფორმაციაში.
ამასთან, ორგანიზაციის ცნობით, ყოველწლიურად, "ფეისბუკის" მომხმარებლების რაოდენობა 17%-ით იზრდება. ამჟამად, "ფეისბუკზე" დღის განმავლობაში 1.18 მილიარდი ადამიანი შედის და საშუალოდ 20 წუთს ატარებს იქ, რამაც "ფეისბუკი" ერთ-ერთ ყველაზე ეფექტურ სარეკლამო პლატფორმად აქცია.
ინფოგრაფიკა მომზადებულია "ეისითის" მიერ
მკითხველის კომენტარები
(0)