
საზოგადოებრივ ტრანსპორტში 2017 წლიდან, გადახდის ახალი სისტემა ამოქმედდება. თუ რას გულისხმობს ეს სისტემა და კონკრეტულად როდის ამოქმედდება, Allnews.ge თბილისის მერის მოადგილეს, ირაკლი ლექვინაძეს ესაუბრა.
"გადახდის სისტემა, რომელიც დღეს მოქმედებს და მეტროს, ავტობუსს, საბაგიროს და სამარშუტო ტაქსებს მოიცავს, გვინდა უფრო თანამედროვე და მოსახერხებელი გახდეს. ეს იმას ნიშნავს, რომ საქალაქო სატრანსპორტო საშუალებებში საფასურის გადახდა აბსოლუტურად ყველა ბანკის ბარათით იყოს შესაძლებელი. ამას გარდა, ახალი სისტემა ბევრად უფრო ბევრი ფუნქციის მატარებელი იქნება, რომელიც მოქალაქეების მგზავრობასთან დაკავშირებულ სრულ სურათს შექმნის, რაც ძალიან ღირებული ინფორმაციაა. ამასთან, უცხოელ ვიზიტორებს მგზავრობის საფასურის გადახდა სხვა ქვეყნის ბანკის ბარათებითაც შეეძლებათ.
თბილისის მერია საცობების თავიდან ასარიდებლად მძღოლებს სპეციალურ აპლიკაციას სთავაზობს
მეტროსა და ავტობუსში, მგზავრობის საფასურის ზრდა არ განიხილება.
ado.slave('adoceanadvertlinegeunlmntjrdq', {myMaster: 'PgucTgaQ7SKnYhRaD7PFweZcfc7lvwen1L7Fg.GU8Qv.67' });
რაც შეეხება "ყვითელ მიკროავტობუსებს", ის კონტრაქტი, რომელიც კომპანიასთან არსებობს, არ გვაძლევს სამართლებრივი ზემოქმედების საშუალებას და არ გულისხმობს სამარშუტო ტაქსის ტარიფის რეგულირებას.
კომპანიას ჩვენთან შეთანხმების გარეშე შეუძლია ტარიფის გაზრდა.
თუმცა, მოვუწოდებთ კომპანიას და ჩვენი სურვილია, რომ მგზავრობა არ გააძვირონ, რადგან კარგად გვესმის, თუ რამდენად მძიმეა ეს საკითხი მოქალაქეებისთვის.
თეა ბეჟიტაშვილი
ado.slave('adoceanadvertlinegeqkpsposojg', {myMaster: 'PgucTgaQ7SKnYhRaD7PFweZcfc7lvwen1L7Fg.GU8Qv.67' });
ado.slave('adoceanadvertlinegeqadeglrtrw', {myMaster: 'PgucTgaQ7SKnYhRaD7PFweZcfc7lvwen1L7Fg.GU8Qv.67' });
ado.slave('adoceanadvertlinegeqlloqjqltu', {myMaster: 'PgucTgaQ7SKnYhRaD7PFweZcfc7lvwen1L7Fg.GU8Qv.67' });
საზოგადოებრივ ტრანსპორტში 2017 წლიდან, გადახდის ახალი სისტემა ამოქმედდება. თუ რას გულისხმობს ეს სისტემა და კონკრეტულად როდის ამოქმედდება, Allnews.ge თბილისის მერის მოადგილეს, ირაკლი ლექვინაძეს ესაუბრა.
"გადახდის სისტემა, რომელიც დღეს მოქმედებს და მეტროს, ავტობუსს, საბაგიროს და სამარშუტო ტაქსებს მოიცავს, გვინდა უფრო თანამედროვე და მოსახერხებელი გახდეს. ეს იმას ნიშნავს, რომ საქალაქო სატრანსპორტო საშუალებებში საფასურის გადახდა აბსოლუტურად ყველა ბანკის ბარათით იყოს შესაძლებელი. ამას გარდა, ახალი სისტემა ბევრად უფრო ბევრი ფუნქციის მატარებელი იქნება, რომელიც მოქალაქეების მგზავრობასთან დაკავშირებულ სრულ სურათს შექმნის, რაც ძალიან ღირებული ინფორმაციაა. ამასთან, უცხოელ ვიზიტორებს მგზავრობის საფასურის გადახდა სხვა ქვეყნის ბანკის ბარათებითაც შეეძლებათ.
თბილისის მერია საცობების თავიდან ასარიდებლად მძღოლებს სპეციალურ აპლიკაციას სთავაზობს
მეტროსა და ავტობუსში, მგზავრობის საფასურის ზრდა არ განიხილება.
რაც შეეხება "ყვითელ მიკროავტობუსებს", ის კონტრაქტი, რომელიც კომპანიასთან არსებობს, არ გვაძლევს სამართლებრივი ზემოქმედების საშუალებას და არ გულისხმობს სამარშუტო ტაქსის ტარიფის რეგულირებას.
კომპანიას ჩვენთან შეთანხმების გარეშე შეუძლია ტარიფის გაზრდა.
თუმცა, მოვუწოდებთ კომპანიას და ჩვენი სურვილია, რომ მგზავრობა არ გააძვირონ, რადგან კარგად გვესმის, თუ რამდენად მძიმეა ეს საკითხი მოქალაქეებისთვის.
თეა ბეჟიტაშვილი
მკითხველის კომენტარები
(10)
თუ ჩვენ განვითარებული ქვეყნებიდან ვიღებთ მაგალითებს, რატომ მგზავრობის გადახდის პრინციპებს არ შემოვიღებთ? მაგალითად სინგაპურში მგზავრი აფიქსირებს ბარათს ასვლისას და ჩამოსვლისას, შესაბამისად თანხა ეჭრება იმდენი რამდენი გაჩერებაც გაიარა, ასევეა მეტროშიც. ჩვენ რა გვჭირს? რატომ არ ვზრუნავთ ხალხზე? ერთი გაჩერების გავლაზე რატომ ვიხდით მთლიან თანხას?
იქნებ ჯერ აგვიხსნათ აპლიკაცია რას ნიშნავს ქართულ ლექსიკონში ასეთი სიტყვა არ არსებობს,საიდან მოიტანეთ?