
რუსული მედიაჰოლდინგი "გაზპრომ-მედია", რომელსაც НТВ-плюс-ის ბრენდი ეკუთვნის, საქართველოს ფასიან სატელევიზიო ბაზარზე შემოდის. რუსულმა ტელემაუწყებელმა საქართველოში ლიცენზია უკვე მიიღო, წლის ბოლომდე კი კომპანია 30 ათასი აბონენტის მოზიდვას აპირებს. ინფორმაცია ამის შესახებ კომპანიის საიტზე გამოქვეყნდა.
"გაზპრომ-მედიას" უკვე აქვს თანამშრომლობის პოზიტიური გამოცდილება ქართულ კომპანია "მედია ჯგუფთან", რომელიც ჰოლდინგის 20-ზე მეტი ტელეარხის ექსკლუზიური დისტრიბუტორია. საზღვარგარეთ ჩვენს მედიაკონტენტზე არსებული დიდი მოთხოვნა ამ პარტნიორობის პოტენციალზე მიუთითებს", - განაცხადა "გაზპრომ-მედიას" გენერალურმა დირექტორმა დიმიტრი ჩერნიშენკომ.
კომპანია "მედია ჯგუფის" გენერალური დირექტორის დავით ნაკაშიძის განცხადებით, НТВ-плюс-ი ძლიერი და ცნობილი ბრენდია, რომელიც ხარისხიან სატელევიზიო პროდუქტს აწარმოებს.
"საქართველოში რუსულ არხებზე და ლეგალურ რუსულენოვან კონტენტზე მოთხოვნა არსებობს. დარწმუნებული ვარ, რომ ეს წინადადება საქართველოში აბონენტებს დააინტერესებს", - განაცხადა დავით ნაკაშიძემ.