გაიცანით აბიტურიენტები, რომლებმაც სამივე ძირითად საგანში მაქსიმალური ქულები მიიღეს | Allnews.Ge

გაიცანით აბიტურიენტები, რომლებმაც სამივე ძირითად საგანში მაქსიმალური ქულები მიიღეს

შე­ფა­სე­ბი­სა და გა­მოც­დე­ბის ეროვ­ნუ­ლი ცენ­ტრი ეტა­პობ­რი­ვად, ნაშ­რო­მე­ბის გას­წო­რე­ბის დას­რუ­ლე­ბის­თა­ნა­ვე, აბი­ტუ­რი­ენ­ტთა პირ­ვე­ლად შე­დე­გებს აქ­ვეყ­ნებს. დღეს გა­გაც­ნობთ აბი­ტუ­რი­ენ­ტებს, რომ­ლებ­მაც სა­მი­ვე ძი­რი­თად სა­გან­ში მაქ­სი­მა­ლუ­რი ქუ­ლის მი­ღე­ბა შეძ­ლეს:

ელე­ნე კა­პა­ნა­ძემ გუ­რამ რა­მიშ­ვი­ლის სა­ხე­ლო­ბის თბი­ლი­სის მე-20 სა­ჯა­რო სკო­ლა და­ამ­თავ­რა და სწავ­ლის გაგ­რძე­ლე­ბას ჰუ­მა­ნი­ტა­რუ­ლი მი­მარ­თუ­ლე­ბით აპი­რებს. მან ქარ­თულ ენა­სა და ლი­ტე­რა­ტუ­რა­ში, გერ­მა­ნულ ენა­სა და ის­ტო­რი­ა­ში უმაღ­ლე­სი ქუ­ლე­ბის მი­ღე­ბა შეძ­ლო და სა­კუ­თარ გა­მოც­დი­ლე­ბას გვი­ზი­ა­რებს:

- მი­უ­ხე­და­ვად იმი­სა, რომ ძა­ლი­ან ბევ­რს ვშრო­მობ­დი, სა­მი­ვე სა­გან­ში მაქ­სი­მა­ლუ­რი ქუ­ლის ნახ­ვამ მა­ინც გა­მაკ­ვირ­ვა. ვფიქ­რობ, მომ­ზა­დე­ბის გან­სხვა­ვე­ბუ­ლი სტრა­ტე­გია მქონ­და და ისე­თი ხერ­ხე­ბით ვსწავ­ლობ­დი, რომ­ლე­ბიც თა­ვად მე­კომ­ფორ­ტუ­ლე­ბო­და. მჯე­რა, რომ რა­მეს შე­სას­წავ­ლად ერთი რო­მე­ლი­მე სწო­რი ხერ­ხი არ არ­სე­ბობს. ყვე­ლამ, ინ­დი­ვი­დუ­ა­ლუ­რად, ეფექ­ტუ­რი მიდ­გო­მა თა­ვად უნდა იპო­ვოს. ასე მიზ­ნის­კენ სვლა ბევ­რად მარ­ტი­ვია.

წიგ­ნე­ბის კი­თხვა ბავ­შვო­ბი­დან ძა­ლი­ან მიყ­ვარს. ვფიქ­რობ, ქარ­თულ ენა­სა და ლი­ტე­რა­ტუ­რა­ში უმაღ­ლე­სი ქუ­ლის მი­ღე­ბა­ში ეს ძა­ლი­ან და­მეხ­მა­რა. ჩემი ეს­სე­ე­ბის უპი­რა­ტე­სო­ბაც ის იყო, რომ ბევ­რი პა­რა­ლე­ლის გახ­სე­ნე­ბა შე­მეძ­ლო.

უცხო­ურ ენად გერ­მა­ნუ­ლი ჩა­ვა­ბა­რე. ჩემი სკო­ლა გერ­მა­ნულ ენა­ში სპე­ცი­ა­ლი­ზე­ბუ­ლი სკო­ლაა, რაც იმას ნიშ­ნავს, რომ გერ­მა­ნუ­ლი გაძ­ლი­ე­რე­ბუ­ლად ის­წავ­ლე­ბა. და­მა­ტე­ბით რე­პე­ტი­ტორ­თან არ ვემ­ზა­დე­ბო­დი. გა­მოც­და­ზე მხო­ლოდ სკო­ლა­ში გავ­ლი­ლი პროგ­რა­მით გა­ვე­დი. ვი­ცო­დი, რომ ტესტს კარ­გად გა­ვუმკლავ­დე­ბო­დი, მაგ­რამ რაკი გა­მოც­და იყო და სპე­ცი­ფი­კას ზუს­ტად არ ვიც­ნობ­დი, დარ­წმუ­ნე­ბუ­ლი არ ვი­ყა­ვი, რომ მაქ­სი­მა­ლურ ქუ­ლას მი­ვი­ღებ­დი.

წელს აბი­ტუ­რი­ენ­ტო­ბა ის­ტო­რი­ამ გა­მი­ლა­მა­ზა. ეს სა­გა­ნი ძა­ლი­ან მიყ­ვარ­და. ასე­ვე, ძა­ლი­ან კარ­გი მეხ­სი­ე­რე­ბა მაქვს და ამან, ალ­ბათ, გა­დამ­წყვე­ტი როლი ითა­მა­შა მა­შინ, რო­დე­საც მე­სა­მე სა­განს ვირ­ჩევ­დი. გარ­და ამი­სა, მოვ­ლე­ნე­ბის და­კავ­ში­რე­ბი­თა და სიღ­რმი­სე­უ­ლი გა­ა­ნა­ლი­ზე­ბით მო­ვა­ხერ­ხე, რომ მთე­ლი მა­სა­ლა კარ­გად ამეთ­ვი­სე­ბი­ნა. მას­წავ­ლე­ბელ­თან მე­ცა­დი­ნე­ო­ბის პა­რა­ლე­ლუ­რად, და­მო­უ­კი­დებ­ლა­დაც ბევ­რს ვკი­თხუ­ლობ­დი, რაც, სა­ბო­ლოო ჯამ­ში, ძა­ლი­ან გა­მო­მად­გა.

ვფიქ­რობ, პა­სუ­ხის­მგებ­ლო­ბა და შრო­მის­მოყ­ვა­რე­ო­ბა და­მეხ­მა­რა, რომ სა­სურ­ვე­ლი შე­დე­გი­სათ­ვის მი­მეღ­წია. არ ვიცი, მო­მა­ვალ აბი­ტუ­რი­ენ­ტებს რა რჩე­ვა გა­მო­ად­გე­ბათ, მაგ­რამ ერთი რამ შე­მიძ­ლია, გა­ვი­მე­ო­რო: "სწავ­ლა, სწავ­ლა და კვლავ სწავ­ლა."

მაქ­სი­მე პა­პა­ვამ პირ­ვე­ლი ექ­სპე­რი­მენ­ტუ­ლი სკო­ლა და­ამ­თავ­რა და სწავ­ლის გაგ­რძე­ლე­ბას სა­მარ­თლის მი­მარ­თუ­ლე­ბით გეგ­მავს. მან რო­გორც ის­ტო­რი­ა­ში, ასე­ვე ქარ­თულ­სა და ინ­გლი­სურ­ში მაქ­სი­მა­ლუ­რი ქუ­ლე­ბის მი­ღე­ბა შეძ­ლო და ახლა აბი­ტუ­რი­ენ­ტებს სა­კუ­თარ გა­მოც­დი­ლე­ბას უზი­ა­რებს...წა­ი­კი­თხეთ სრუ­ლად